Od listopada 2011 roku prowadzimy rekrutację do konkretnych zadań, ważnych z punktu widzenia rozwoju organizacji. Do każdego stanowiska planujemy zaangażować grupę osób, pomiędzy którymi rozdzielone zostaną opisane zadania. Jeżeli jesteś zainteresowany/-a prosimy o wypełnienie ankiety dla kandydatów na wolontariusza i odesłanie jej na adres: rekrutacja@forumatomowe.org.
W przypadku pozyskania funduszy na konkretny projekt czy zadanie wolontariusz może zostać pracownikiem Fundacji i za wykonaną pracę otrzymać wynagrodzenie (umowa zlecenie lub o dzieło).
1. Zespół merytoryczny – studenci i absolwenci fizyki (szczególnie o specjalności fizyka jądrowa), energetyki, matematyka, chemia, ochrony środowiska, biologia
Zadania:
[list type=bullets-blue]
- udział merytoryczny w projektach realizowanych przez Fundację,
- prowadzenie zajęć dydaktycznych, seminariów, szkoleń,
- przygotowywanie artykułów do czasopisma „Forum Atomowe” oraz portalu energiajadrowa.pl,
- przygotowywanie raportów tematycznych, broszur, ulotek itp.
2. Specjalista ds. promocji i PR
Zadania:
[list type=bullets-blue]
- przygotowanie i wdrażanie strategii promocji Fundacji,
- nawiązywanie i utrzymywanie stałych kontaktów z mediami oraz instytucjami otoczenia zewnętrznego,
- przygotowywanie komunikatów prasowych i materiałów informacyjnych,
- dbałość o spójny wizerunek Fundacji, zarówno zewnętrzny, jak i wewnętrzny,
- budowa i wzmacnianie pozytywnego wizerunku Fundacji,
- pozyskiwanie patronatów medialnych i honorowych,
- PR wewnętrzny wobec wolontariuszy
3. Redaktor czasopisma „Forum Atomowe” i/lub portalu tematycznego energiajadrowa.pl
Zadania:
[list type=bullets-blue]
- organizacja i nadzór nad całością procesu wydawniczego (współpraca z autorami, tłumaczami, redaktorami itd.),
- redagowanie autorskich artykułów,
- audyt tekstów do publikacji,
- planowanie zawartości magazynu i newslettera,
- prowadzenie i zlecanie wywiadów z ekspertami,
- redagowanie merytoryczne treści artykułów zamieszczanych w portalu,
- opracowywanie i publikacja tekstów,
- dbanie o wysoką jakość merytoryczną,
- moderacja portalu,
- nawiązywanie kontaktów i pozyskiwanie informacji z wydawnictwami oraz autorami publikacji (polskimi i zagranicznymi),
- współuczestnictwo w rozwoju portalu.
4. Specjalista ds. projektów
Zadania:
[list type=bullets-blue]
- wstępna ocena szans i możliwości dotacyjnych Fundacji,
- analiza rynku pod kątem dostępności i możliwości pozyskania dofinansowania,
- dobór programów zgodnych z celami i misją Fundacji,
- przygotowanie wniosku o dofinansowanie projektu,
- prowadzenie dokumentacji, harmonogramów, redagowanie pism, sprawozdań,
- kontrola realizacji projektu.
5. Tłumacz języka angielskiego, niemieckiego i francuskiego
Wymagania:
[list type=bullets-blue]
- znajomość języka angielskiego, niemieckiego lub francuskiego w mowie i piśmie,
- doświadczenie w tłumaczeniu artykułów naukowych i popularnonaukowych,
- terminowość, sumienność, zaangażowanie,
- dobra znajomość pakietu MS Office,
- dokładność i systematyczność,
- zaangażowanie w wykonywane obowiązki.

Pozostałe informacje:
[list type=bullets-blue] [/list] [line]

[/column]